Ik heb heel erg pijn aan de zijkanten van mijn neus, ik was al erg verkouden. Iemand enig idee?

Toegevoegd na 20 minuten:
toevoeging: de pijn zit aan de binnen kant, het is een beetje dezelfde pijn als hoofdpijn. Het is dus niet van mijn huid.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (5)

Kan dat (het begin van) erg droge huid zijn? Door veel snotteren en veel snuiten drogen de zijkanten/onderkanten van je neusvleugels uit. Ze worden schilferig, rood, en pijnlijk.

Een willekeurige beschermende zalf kan helpen.

Het gaat vanzelf over wanneer het snotteren en snuiten voorbij is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je neus kapot is, Bepanthen erop, verkrijgbaar bij de drogist, gebruiken ze ook voor de babybilletjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aanvulling op hierboven. 'T kan ook zijn doordat je vaak snuit en de kracht die je vingers tegen je neusvleugels zetten dat 't daarom pijn doet. Dat heb ik nl vaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je er in gekrabd(gepeuterd) en iets kapot gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een ontsteking ín de neus is, kan dat erg gevaarlijk zijn !
Hou het goed in de gaten, spoelen met lauw water met zout erin opgelost, als het lukt.
Niet te lang mee blijven lopen, denk ik, (als leek.)
Beterschap!