Is quartaine dodelijk?

Quataine is het apart zetten van dieren die besmettelijk zijn maar als je quataine krijgt van een dier ga je dan dood?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je Quarantaine bedoeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quarantaine is het apart zetten van zieke dieren. Het is niet de ziekte die zo heet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor de volledigheid, Quarantaine is niet alleen van toepassing op dieren maar ook op mensen en planten enz.
bamibal
12 jaar geleden
@jopie: Ik denk dat je bedoelt bedoelt.

Het beste antwoord

Quarantaine is bedoeld om eventueel zieke dieren op te sporen.
Zodat je ze niet meteen bij de gezonde dieren neerzet.
Maar je gaat niet dood van quarantaine.

Toegevoegd na 1 minuut:
Meestal blijven dieren 6 a 8 weken in de quarantaine afdeling om te kijken of ze een ziekte hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Quarantaine is afzondering van besmette ziektekiemen. Het kan ook bij mensen voorkomen. Je hoeft er niet aan dood te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quarantaine is geen ziekte dus je kan er niets van krijgen. het is een voorzorgsmaatregel om te kijken of dieren niet ziek zijn.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+