Hoe houd je een rode kleur lang in je haren (behalve door gebruik shampoo). En kun je ook een mousse ofzo gebruiken als tussentijds verven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

niet.
ik wilde dat ook maar die kleur is gewoon zo zwak net zoals alle andere felle kleuren. die gaan er gewoon al binnen 2 weken helemaal uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt een gel of mousse kleuring tussendoor gebruiken, deze zijn uitwasbaar, ze houden 4 tot 8 wasbeurten, ze beschadigen het haar niet, omdat ze alleen een laagje om het haar leggen en niet in het haar trekken, verder zo min mogelijk wassen, 1 a 2 keer per week is voldoende. Gebruik stylingproducten voor gekleurd haar oa van Andrelon te krijgen.