Die hele site en die hele opzet van die Katja Callens komen op mij heel gemaakt en heel commercieel over.

http://hetmentaledieetplan.com/pp/

Ik wil weten wat het kost, maar daar kom ik niet achter als ik niet mijn naam en e-mail adres op geef.
Dat klopt toch niet?

http://www.vetvrij.com/mdp-mentaal-dieet-plan-turboplan.html

Ja zeker werkt het om te vermageren door je gedachten veranderen.
Ik zou zelfs zeggen: dat is een EERSTE voorwaarde!

Maar daar heb je die Katja Callens en haar boek niet voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
het kost normaal 94 euro, maar ze doet af en toe een aanbieding en dan kost het 30 euro. Maar zelfs 30 euro voor iets dat niet werkt lijkt me wat onnozel, vandaar mn vraag.
Ritsuka
12 jaar geleden
Geldklopperij, er zijn genoeg sites met gratis advies, zonder methodes of pillen

Andere antwoorden (2)

Als je je gedachten verandert en daardoor gezonder gaat eten (zowel in samenstelling als in portiegrootte) en voldoende gaat bewegen, dan zal het wel werken.
De vraag is dan wel: zou je dat niet zelf kunnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zeker werken, maar daar hoef je geen plan voor te kopen.
Neem jezelf gewoon voor om gezonder te gaan leven, zet structureel op papier wat je precies gaat verbeteren (anders is het te vaag).

Zorgen dat je bewust met je eten bezig bent, nadenkt over wat je bereid en eet, en echt bewust genieten van je eten kan zeker helpen om af te vallen.
Als je hiernaast research doet wat echt goed is voor je lijf, ga je steeds beter merken waar je lichaam goed op reageert.
Ritsuka