Hebben drugs net als medicijnen een houdbaarheidsdatum?

Bijvoorbeeld:
Marihuana: (zal wel uitdrogen)
Cocaine
Heroine
Truffels/paddo's

(P.S. Geplaatst onder "Gezondheid" i.v.m. de link met medicatie. Niet echt passend voor een andere categorie.)

Toegevoegd na 10 minuten:
En mochten deze gegevens bekent zijn, (het blijven natuurlijk in sommige gevallen illegale substanties), hoelang is het houdbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Jazeker, de genoemde drugs zijn allemaal bepwerkt houdbaar. Het beste kun je ze dan ook in de vriezer bewaren. Vooral chemische substanties zoals Speed zullen langzaam maar zeker afbreken, door ze te bevriezen voorkom je dit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weed kan uitdrogen, dan is het nog wel goed te roken (alleen wat scherper) maar natte weed in een zakje kan ook gaan schimmellen. Dat kun je gelukkig zien dus de houdbaarheid daarvan is meestal zichtbaar.

Toegevoegd na 32 minuten:
1 - Weed - gedroogde weed in een afgesloten container - maanden houdbaar, misschien wel jaren. Weed dus altijd goed drogen, natte weed kan al na een week gaan schimmelen.
2 - Cocaine - in de vriezer tot jaren goed houdbaar. Buiten de vriezer maandje of 2 voordat de smaak eraf en en de werking minder sterk word.
3 - Heroine - Als je de spuit al klaar hebt gemaakt blijft hij maar een paar uur goed, daarna word het 'gewone' morphine. Als vaste substantie is heroine jaren houdbaar.
4 - Paddos - Deze zijn moeilijker houdbaar. De vriezer verleend ook hier de voorkeur waar ze dan een paar maanden houdbaar blijven. Ook hier gled dat gedroogde paddos langer houdbaar zijn dan natte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, kun je van de voorbeelden ook (een schatting van) de houdbaarheidstijd geven? 1 maand, 5 maanden, 2 jaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super +1

Andere antwoorden (1)

mits goed gedroogd is wiet langdurig houdbaar.
in een afgesloten ton blijft het langer dan een jaar goed.
Rieneke1