Waarom niet één tandpasta die overal goed voor is?

Er zijn veel soorten tandpasta en ze helpen allemaal tegen een bepaald onderdeel zoals; tandsteen, gevoelige tanden of extra wit.
Waarom niet één tandpasta die overal goed voor is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

eigenlijk helpen ze allemaal ook overal voor maar ze maken reclame dat het specifiek ergens voor helpt. als mensen bijv. snel gaatjes hebben zeggen ze: tandpasta die gaatjes helpt voorkomen. het is dus puur marketing.
natuurlijk helpt de één iets meer voor het ene kwaaltje dan de ander, dat komt door verschillende samenstelling ervan. maar eigenlijk zijn alle tandpasta's overal goed voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een tandpasta...nee joh dat verkoopt toch niet
nu ook weer die peperdure nieuwe tandpasta oral b pro expert.... daar waar de tandartsen op controleren

wie wil er nou niet de tandpasta hebben waarop tandartsen controleren?
gewoon een verkoop praatje

gisteren metropolis gezien
in afrika poetsen de mensen met een houtje die ze van een boom halen, en hun tanden zien er schitterend uit.