heeft het keer op keer inademen van scheten effect op de lichamelijke gesteldheid?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (13)

Ik kan me niet voorstellen, het zijn immers lichaamseigen gassen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met drank op achter het stuur is wel bewezen dodelijk. Maar drankcontrole kost de regering veel geld, regeltjes maken en accijnzen heffen is lekker makkelijk en levert geld op..

Maar het inademen van een scheet zal volgens mij geen effect op je lichaamlelijke gesteldheid hebben..!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo ben je bang dat je jezelf vergast?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk niet heb je er ervaring mee dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het inademen van je eigen scheten heeft volgens mij niet zoveel inpact op je lichamelijke gesteldheid als de scheten van iemand anders.

Mijn advies is om het bij je eigen scheten te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze erg stinken en je er goed misselijk van wordt wellicht wel. Kan me voorstellen dat je dan over je nek gaat. Je houdt er verder niks permanents aan over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat heeft het zeker.Maar nog meer effect heeft het op de mede-inademer net zoals mee-roken ook schadelijk is.Het is de doodsteek voor een relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee de gassen zijn niet giftig in de volumes die een mens aanmaakt.

Je kunt er niet dood aan gaan:

http://www.snopes.com/humor/follies/methane.asp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, absoluut niet, dat is -hoewel onaangenaam- totaal onschadelijk, tenzij je er zó dichtbij gaat zitten dat je bijna alleen nog maar methaangas inademt en zuurstof tekort komt. Maar al ver voor het zo ver is, zou ik ernstig gaan twijfelen aan iemand geestelijke gesteldheid.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ze netjes recycled kan het geen kwaad,mits de donor zich niet aan te veel knoflook heeft bezondigd! Wel altijd door de neus naar binnenhalen,ivm beslagen tong en zoenen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al een roetfilter gebruikt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet weten of ze schadelijk zijn ja of nee maar ik weet wel als je er een vlammetje er bij houd dat je er wel een steekvlam van af komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Zee koe dat dat ook en daar worden ze alleen maar vrolijker van,dus wie weet geld dat ook voor de mens???

stukje text:
Zeekoeien worden overal in open zee aangetroffen, maar ze nemen onder water een zodanige schutkleur aan, dat een zeekoe onder water nog zelden is waargenomen. Het meest waarschijnlijk is, dat ze onder water volkomen transparant worden.

Wel is het bekend, dat hun voedsel(zoals bijvoorbeeld ook bij walvissen) uit plankton bestaat. Hier weet hun lichaam (4 magen!) direct de zuurstof uit te benutten, zodat ze dagen, weken en in principe zelfs permanent onder water kunnen blijven, zolang er maar genoeg plankton is. Als er geen plankton vooradig is, eten ze Zeegras en Sponge-Bobs. Zij moeten dan naar boven komen om adem te halen, maar niet als het waar is, dat ze in enorme grottenstelsels onderzeese zuurstofvoorraden hebben.

Een theorie die tegenwoordig ook opgeld doet is, dat hun darmen in plaats van methaangas lachgas produceren, zodat ze in tijden van voedsel(zuurstof)gebrek elkaars scheten kunnen inademen. Het voordeel hiervan is, dat hoe moeilijker ze het hebben, hoe vrolijker ze zijn.