Waarom is de kleur en vorm van sperma verschillend?

Hallo,

misschien een stomme vraag maar het moet er even uit...

Wanneer sommige mannen klaarkomen is de kleur van hun sperma soms wit en room-achtig en bij sommigen is het gewoon net als het water is, hoe komt dat eigenlijk?

Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe weet je zo goed wat het verschil is bij sperma van mannen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een man, alsof jongemannen nooit naar porno gekeken hebben in hun jeugd, wat ben jij zo nieuwsgierig, djeezus...
Ritsuka
12 jaar geleden
Rustig hoor, was meer als grapje bedoeld, niet gelijk zo defensief.
Je weet dat ze in porno vaak yoghurt of zoiets gebruiken? De hoeveelheden die je daar ziet zijn bijna onmogelijk soms..

Het beste antwoord

Hoe meer opgewonden, hoe geiler, des te meer vloeistof uit de klieren van Cowper in je penis terechtkomen. Elke man scheid niet dezelfde hoeveelheid sperma uit bij de ejaculatie. Hoe geiler, hoe dunner je sperma. Als je even snel aftrekt is het vaak dikker en 'klonteriger' overigens als je naar je sperma kijkt, is het niet egaal van kleur. Witte- waterig. Soms is het iets meer geel, dan zitten er urine resten in. Bijv. Net naar wc geweest. Tot slot, gemiddeld spuit een man een flinke theelepel vol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hangt ook af van wat je gegeten hebt. Als je ananas eet, krijg je witte sperma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als je geen ananas eet, wat voor kleur zou het dan moeten hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee, ben dan met mijn hoofd ergens anders dan naar de kleur te kijken. Het schijnt dat mannellijke pornoacteurs veel ananas eten om hun sperma er witter uit te laten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij eten pornoacteurs nog veel meer dan alleen ananas. Die hoeveelheden wat daar soms uit komen.
Witte sperma bevat meer zaadcellen. En het heeft natuurlijk ook met je opgewondenheid te maken en of jij je eculatie uitsteld.

Toegevoegd na 35 seconden:
ejaculatie*