Ik heb een compleet bril nodig, niet te duur. Heeft iemand een tip AUB? Zijn die "opticiens" online nog wat?

Ik heb van Z en Z een eigen risico verzekering dus geen vergoeding en een compleet bril is erg duur! Ik zag bij Specsavers een aanbieding " bril vanaf 29€" maar moet je nog naast een duur monture kopen? Is je eigen monture geaccepteerd ?
Ik durf niet naar binnen te vragen, als je weinig geld hebt dan heb je een arrogant reactie .
Heeft iemand een tip? Zijn die online bril winkels betrouwbaar?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Antoni
11 jaar geleden
Ik zou er niet van uitgaan, dat je een arrogante reactie krijgt. Een klant is een klant, en iedere winkel wil zo veel mogelijk klanten, zeker in deze moeilijke economische tijden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vorig jaar wel een bril bij Specsavers gekocht (als reserve voor naast mijn contactlenzen) voor 29 euro in totaal. Gewoon een goedkoop montuurtje, en de eenvoudigste glazen. Ik ben er zeker niet arrogant behandeld!

Antwoorden (3)

Probeer het eens bij stichting Eye Clarify.

Hier worden op diverse punten brillen ingezameld voor andere landen. Ik neem aan dat ze vast een bril kunnen missen voor een flesje wijn oid ;)

Niet geschoten is altijd mis ;)
(Zie link)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rena dank je voor de tip, ik heb een mailtje gestuurd maar ik vrees dat zulke stichting werkt alleen met 3e wereld landen . En bovendien een flesje wijn geven....zou ik niet doen. Je trade geen alcool voor je ogen.
Gewoon naar binnen gaan en vragen. Bij mij thuis zeiden ze altijd: "ze vreten van ons, niet andersom" oftewel zij hebben ons nodig om hun producten te verkopen (geld te verdienen/te kunnen eten). Zo'n arrogant typje in z'n blootje voorstellen wil ook nog wel eens helpen.
Je ogen zijn belangrijk, dus dan maar even slikken en doorzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer het eens bij specsavers die hebben brillen compleet van af 29 euro en het zijn best nette brillen als je een bestaand montuur wilt gebruiken ben je duurder uit ,want dan betaal je de glazen en die zijn duur en online brillen ben je niet goedkoper soms duurder je ziet daar alleen op of het montuur je staat en niet of je sterkte goed is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ de bril die ik standaard in de auto heb liggen komt bij Specsavers vandaag en was 29,-
Met standaard glazen kan je daar inderdaad een bril kopen voor 29,- zonder verdere kosten.