Ik heb de speciale creme gebruikt voor je eikel om je huid uit te rekken maar het werkte maar een maand, wat moet ik doen?

De creme die ik heb is: Betamethason Sandoz creme 1 mg/g

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Deze zalf wordt gewoonlijk voor andere doeleinden voorgeschreven dus het lijkt me onverstandig hierover te gaan gissen. Een nieuw bezoekje aan je huisarts of de huidarts lijkt me het allerbeste! :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Nee, huid is geen huid. Op de ene plek worden bijvoorbeeld hormonen of hormoongelijkende stoffen makkelijk opgenomen door de huid, op de andere plek juist bijna niet. Daarom mag je niet elke zalf zomaar op elk stukje huid smeren.
Mijn zoontje heeft dat ook gebruikt. Het werkt alleen maar zo lang als je het gebruikt. Maar de zalf doet verder ook niets, het maakt alleen de huid elastischer. Dus in die maand en vooral ook daarna, moet je elke dag blijven oefenen en oprekken. Als je niks doet, keert het vanzelf weer terug naar de oude situatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat mag niet. Het bevat (als ik het goed heb) hormonen, dus je mag het maar een korte periode gebruiken.
Je moet altijd blijven OEFENEN, da's geen straf, toch?