ja, dat doen ze.
ze krijgen sondevoeding, en poepen in een luier.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh? Ik dacht dat ze een stoma zouden krijgen, makkelijker voor de verpleging.
Rieneke1
14 jaar geleden
nee, mannen krijgen voor de urine wel een condoomcatheter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, weer wat geleerd. Thankx.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een luier?? Dat klinkt wel heel erg onhandig, en ook best onhygiënisch. Is dat echt zo rieneke? Ik dacht ook gewoon een blaaskatheter + stoma.
Rieneke1
14 jaar geleden
[ijnboompitje, het is niet zo dat ze dagelijks een volle luier hebben.
alles staat op een spaarpitje, ze krijgen sondevoeding, de hoeveelheid ontlasting is minimaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe weet je dat? ;)

Andere antwoorden (3)

Ja coma is een probleem met de hersenen. De rest van het lichaam (dus de processen in het lichaam) gaan gewoon door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In aanvulling op bovenstaande antwoorden. Coma patienten krijgen andere voeding en produceren dus ook minder poep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat doen ze altijd... Als je echt helemaal onder coma bent stoppen bijna alle processen, ook nagenoeg die van de vertering, men kan dan wel wekenlang zonder te poepen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee XiniX, de processen stoppen niet. Hier kan ik niet in meegaan.