Bestaat er een computer programma die laat zien hoe kleding staat?

ik doe wel een wat aan en dan denk ik............ uh meteen omkleden dus ik vraag mij af of daar een soort programma die kan laten zien of iets staat

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee een spiegel voldoet beter... En als je goed kijkt spiegelt je monitor een beetje, dus alk programma voldoet...

Of bedoel je qua kleurcombinatie? Nee ook dat niet, want de mode verandert steeds... Rood en groen is boerenfatsoen, maar dat was 40 jaar geleden, nu mag het wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De modewereld experimenteert veel met de mogelijkheden van 3d-omgevingen en avatars voor de verkoop van virtuele en real life producten. Zo opende Levi’s in HongKong onlangs al de virtuele omgeving Levi’s World waar avatars de verschillende Levi’s producten kunnen uitproberen.

Alle info vind je op:
http://www.marketingfacts.nl/berichten/20071218_virtueel_kleding_passen_bij_hennis_mauritz/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie: http://www.fashionfile.nl/paskamer
Je kunt aangeven hoe je er zelf uitziet: groot/ klein, dik/dun, breed/smal. Een paspop verbeeld jouw uiterlijk en laat zien hoe de door jouw uitgezochte kleding staat.
Het geeft een idee, meer niet.