In de meeste gevallen zal dat geen probleem zijn, als dat niet mag, dan zal je dat ook gezegd zijn bij het krijgen van je prikformulier, in veel gevallen krijg je zelfs een papier mee wat je wel en niet moet doen voor het bloedprikken.

Toegevoegd na 11 minuten:
Wanneer je nuchter moet verschijnen, mag je vanaf het moment dat je nuchter moet zijn, ook niet meer roken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zal helemaal geen invloed hebben op de bloedresultaten. Gelukkig, want dan zou het bij mij allerminst tilt slaan!