Gebben jeukende bultjes iets te maken met ringworm?

Ik heb nu ongeveer 2 weken ringworm ( ben nog niet naar de huisarts geweest, geen tijd enzo) en nu heb ik ineens vanuit het niets allerlei jeukende met vocht gevulde blaasjes over mn hele lichaam. Het zijn er nu nog maar een paar, maar ze begonnen bij de ringworm, en nu zitten er een aantal ver van de ring worm vandaan.

Nu is mijn vraag; hebben die bultjes iets te maken met mijn ringworm, en wat zijn die bultjes?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar een dokter. En wel om de volgende redenen:
1. Als het al ringworm(een schimmel)is, dan ben je zonder behandeling zeer besmettelijk voor andere in jou omgeving.
2. Die jeukende bultjes met vocht zijn naar mijn weten geen bekend symptoom van ringworm. Eerder van een parasiet of bacterie.

Geen tijd is geen excuus, als je alles blijft open krabben en door laat gaan, kan je veel lelijke littekens krijgen. Het gaat om je gezondheid.