Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zweet ik meer onder mijn oksrels dan voorheen nu gebruik ik anti transpirant maar daar krijg ik weer wratjes van ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

zweten is afhankellijk van je lichamelijke gesteldheid, b.v koorts, het kan zijn dat je ergens een ontsteking hebt, ook kleding kan een probleem zijn. Probeer zo veel mogelijk natuurlijke stoffen als katoen te dragen. Voor de iritatie kun je het beste een parfum vrije deo gebruiken b.v. de roller van nivea met de lichtgroene dop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet je leeftijd, maar onder invloed van geslachtshormonen ga je meer zweten in je oksels tijdens de puberteit. De zogenaamde apocriene zweetklieren gaan dan voor het eerst werken en scheiden dan grote hoeveelheden zweet af. Na de puberteit gaat dit weer over in een normale zweetproductie, maar later in je leven bijv. tijdens de menopauze, kan het overmatig zweten weer terugkeren. Ook je voedsel kan invloed hebben, van bijv. knoflook is bekend dat dit de zweetproductie stimuleert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag waarom zweet ik meer kan ik niet beantwoorden. Wel heb ik een uitstekende deo voor je. Deoleen creme of gel in tube zonder parfum bijzonder mild.Werkt 24 uur effectief is dermatologisch getest hypo-allergeen, bevat geen kleurstof, conserveringsmiddel. Ik zweet erg en heb door dit te gebruiken nergens last van. Ook geen huidiritaties.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding