Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat je een roker byna meteen ruikt,zelfs als hy/zy al een poos niks gerookt heeft

en kan je hier iets tegen doen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
639

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kan het ook niet precies uitleggen, maar het gekke is dat als je zelf rookt, dat je het dan niet ruikt. Ik vond roken altijd het lekkerste wat er bestaat. Het rook voor mijn gevoel ook nooit vies, zelfs lekker. Nu ben ik meer dan 3 jaar gestopt, en nu ruik ik het ook, aan kleding en in kamers. Volgens mij komt het dus dat rook overal in trekt, maar ook dat als je niet rookt, dat je reuk dan beter is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit komt omdat die vieze doordringende lucht heel lang als een walm om de roker heen blijft hangen, wat hij zelf overigens niet door heeft ook zweet van een roker ruikt naar rook!!

Je kan hier iets tegen doen.... Zelf ook gaan roken al raad ik het je ten strengste af. Dan deze mensen maar ontwijken, in de wetenschap dat je hen waarchijnlijk toch zult overleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't gaat in de kleren zitten en blijft zitten op de vingers vaak met shag rokers. Ik zelf rook sigaretten maar als er wordt gerookt in een rookruimte met weet ik hoeveel anderen ja dan trekt 't in de kleren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zit in hun kleren, haren en poriën
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En niet te vergeten, in hun adem, wat ik het vieste vind van alles!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding