Waarom zie ik allemaal sterren voor mijn ogen,als ik telang achter een spelcomputer zit?

Als ik een half uurtje achter de ps II zit,zie ik allemaal sterretjes,net zoals bij migraine.Waardoor komt dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk ben je over-geconcentreerd, je hersenen zijn heel erg actief geweest, en zitten nu vol energie.
Probeer even een rustpunt te vinden. Het is niet erg, zie het als een soort 'training' voor je brein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Speel altijd in een goed verlichte ruimte. Pauzeer regelmatig: na elk uur spelen 15 minuten. Stop met spelen bij duizeligheid, misselijkheid, vermoeidheid of hoofdpijn. Mensen die gevoelig zijn voor flitsende of flikkerende lichten of voor geometrische vormen en patronen kunnen zonder het te weten lijden aan een epileptische aandoening. Zij kunnen bij het televisiekijken of het spelen van videogames een epileptische aanval krijgen. Raadpleeg voordat u een videogame gaat spelen uw huisarts als u lijdt aan een epileptische aandoening of wanneer zich tijdens het spelen verschijnselen voordoen zoals verandering van het gezichtsvermogen, stuiptrekkingen of andere onwillekeurige bewegingen, vermindering van het bewustzijn en/of verwarring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ klopt helemaal!