Kan de ene oksel 'dikker' zijn dan de andere?

Kan het zijn dat je ene oksel als het ware dikker is dan de andere? Als ik mijn armen helemaal strek, zie ik bij mijn linkeroksel dat het daar wat 'dikker' is dan rechts. Rechts is de oksel zo goed als vlak. Mijn linkerborst is trouwens ook iets groter dan de rechter.
Is het normaal om twee ongelijke oksels (qua dikte dus als je je armen strekt) te hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ,als je links bent in dit geval . Maar ben je rechts en ben je links dikker onder je oksel zeg richting je borst spier , stel die vraag dan aan je huis arts . Succes
Ivana
10 jaar geleden
Opgezette lymfeklieren?
Ritsuka
10 jaar geleden
Borsten ongelijk is in elk geval normaal

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat is helemaal niet gek. Ik denk er geen mens ter wereld is die volledig symmetrisch is. Er is altijd wel iets langer of korter of dikker of dunner dan het bijbehorende deel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk is dat normaal. Het zou ook kunnen dat je een opgezette klier heb. Maak je niet ongerust!