Wie weet een leuk cadeau voor mij beste vriendin (al 20 jaar) die volgend jaar gaat trouwen?

Ik ben een beetje vroeg met vragen :) maar zo heb ik alle tijd.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik bedoel een cadeau voor hun samen, niet alleen voor haar. Ze zullen waarschijnlijk geld vragen maar dat vind ik afgezaagd als beste vriendin zijnde. Al moet ik natuurlijk wel accepteren als hun dat nou eenmaal willen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is je beste vriendin al 20 jaar, of is ze al 20 jaar je beste vriendin?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al ruim 20 jaar mijn beste vriendin.

Antwoorden (7)

Wat in elk geval leuk is, is iets wat jullie band naar voren brengt. wat dacht je van een fotoboek, met hierin foto's van jullie samen en van avonturen, die jullie samen beleefd hebben?
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
een foto van jullie twee samen ,uitvergroot op een canvasdoek.dit bijv.in sepia (een tijdloze kleur). heb ik gedaan op www.herinneringenoplinnen.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan,dat ze niet met zichzelf gaat trouwen,maar met een partner? Dan zou ik toch iets voor beiden bedenken en niet slechts voor jouw vriendin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Das wel een lastige vraag wanneer we iemand niet kennen en dus niet weten wat ze nodig heeft.
Indien je alleen aan haar wat wilt geven zou je kunnen denken aan een hele leuke foto van jullie beiden in een lijst, of een verwenweekendje met jou en je vriendin.

Als je wat voor hun samen wilt kopen dan is het natuurlijk afhankelijk van je budget. Misschien een leuk espresso apparaat, een keukenmachine, een bon voor een leuk weekendje met z'n tweetjes wellness kliniek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je niet een horoscoop laten trekken van hun beide en dan de voorspelling van hun relatie of zoiets?
Nummerologie??
Als het daar types voor zijn,natuurlijk!

Heel leuk lijkt het me ook om een schilderij te laten maken van de twee in hun eigen smaak.
Op marktplaats bieden zich veel kunstenaars aan.

Of iets antieks?

Belangrijk detail:
Hoeveel wil of kun je spenderen?
Dat verfijnt de zoekopdracht,soort van...

Groetjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een persoonlijk cadeau, bv een schilderij met foto's en dingen die voor jullie samen als vriendinnen belangrijk zijn of een betekenis hebben. Ik denk dat je dit cadeau persoonlijk voor haar maakt, als een soort "afscheid" van jullie single bestaan als vriendinnen? Geef haar dit dan voordat zij gaat trouwen. Op de trouwdag zelf een leuk cadeau voor het bruidspaar samen, bv een dagje uit/lekker uit eten/filmbon enz. verzin maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14 Daagse fiets vakantie naar de Ardennen !!!