Hoe wenkbrauwen hoger krijgen (man)?

Ik wil mijn wenkbrauwen hoger krijgen, omdat mijn voorhoofd anders te groot is.
Op foto's krijg ik dat en ben ik echt een mooie jongen, maar wanneer iemand anders een foto maakt, heb ik dat niet in de gaten en zijn mijn wenkbrauwen laag (wat ook dan in het echt hoort te zijn) en is mijn voorhoofd groot.

Ik zou dit heel graag willen, maar het liefst niet epileren, omdat dit als vrouwelijk wordt gezien.

Alsjeblieft geen antwoorden van, blij zijn hoe ik ben, ja dat ben ik, maar ik zoek gewoon een manier om dit definitief omhoog te krijgen. Het liefst een natuurlijke manier, maar als het echt niet anders kan, dan maar andere manieren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een wenkbrauwlift, dan halen ze een reepje huid boven je wenkbrauwen weg.
Ik zou niet weten hoe je het natuurlijk voor elkaar zou moeten krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, met plastische chirurgie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook eens advies vragen aan een schoonheidsspecialiste. Vast dat zij vaker met dit bijltje gehakt heeft.

Antwoorden (3)

Wenkbrauw lift denk ik dan. Of het maskeren door je haar iets te laten groeien met langer haar lijkt je voorhoofd meteen korter;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien een heel klein beetje bijtekenen aan de bovenkant?

Heel veel dingen worden als vrouwelijk gezien inderdaad :(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zonder een haarinmplantatie is dit niet mogelijk denk ik maar inderdaad je haar iets laten groeien.