Kan je Boulimia hebben als je last hebt van alle kenmerken, maar je je eten niet uitbraakt maar het op andere manieren probeert kwijt te raken?

Ik maak me een beetje zorgen over mezelf. Extreme vreetbuien, bijna nergens anders mee bezig dan met het gewicht en calorieën, etc., maar in plaats van het uit te braken, veel sporten, vasten en laxeermiddelen gebruiken. Is het dan boulimia of iets anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat kan zeker. Ga naar de huisarts en laat je helpen. Goed dat je dit zelf in de gaten hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.stichting-jij.nl/boulimia-nervosa
Ritsuka
9 jaar geleden
Het is in elk geval een vorm van eetstoornis, zoek hulp
Ritsuka
9 jaar geleden
Binging

Antwoorden (1)

Dat kan, iedereen heeft een andere manier. Maar de meest voorkomende is uitbraken. Ik adviseer je naar een dokter te gaan!