Na een kraakbeen operatie aan mijn knie mag ik er dan op lopen?

Ik ben geopereerd aan mijn knie, er ik namelijk een stuk van mijn kraakbeen afgebroken en hebben vast gezet met oplosbare schoeven. Ik kreeg eerst een spalk en daarmee kon ik er al redelijk erop lopen. Nu heb ik een breeze en de dokter zij de mag je been belasten met je krullen want zonder krukken lukt het toch niet maar toch lukt mij dat wel! Ik kan er best wel goed mee lopen natuurlijk niet zoals het hoort maar het begint er aardig op te lijken. Ik vroeg me nou af of dat nou eigelijk wel goed is want vaak loop ik nu ipv dat ik met me krulken ga lopen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Breeze en krullen, he?
ronron1212
9 jaar geleden
Had je aan de dokter moete vragen.
Castle
9 jaar geleden
Vraag aan de dokter of je dit mag belasten en hoe vaak/lang.

Antwoorden (1)

Als je arts heeft gezegd dat je je been mag belasten met krukken, dan mag je je been belasten met krukken. Of je er op mag lopen, dat is afhankelijk van wat je dokter heeft gezegd, en bij twijfel bel je even de poli op om het na te vragen. Je kunt beter nu voorzichtig zijn in plaats van straks spijt hebben dat je je knie te vroeg teveel belast hebt.