Waar kan je je moedervlekken laten checken als je er heel veel hebt?

Ik heb zelf behoorlijk veel moedervlekken en ze zijn allemaal anders in vorm, grootte en kleur. Het liefste zou ik gewoon eens die moedervlekken laten nakijken, maar het zijn er dus teveel om even mee naar de huisarts te gaan. Zijn er plaatsen waar je daarmee terecht kunt? Of kan je bij de huisarts wel een afspraak maken voor een 'full-body' check?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Bij de huisarts. Het beste is eens in de zoveel tijd je moedervlekken laten tellen. Als je er al eens problemen mee gehad hebt, kan dat ook de dermatoloog zijn, maar in princie is de huisarts de eerste halte.

Wat je ook kunt doen is iemand eens in de twee, drie maanden een foto laten maken van de plekken met veel moedervlekken, zodat je makkelijker kunt zien of er eentje van vorm of grootte verandert.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb ook kleurloze verdikte jeukende moedervlekken