Wat is de juiste vet percentage om een sixpack te krijgen?

Hallo,

Ik ben jeffry en ben 23 jaar oud en weeg 62 kilo en ben 166 cm lang.

Graag zou ik Willem weten wat de juiste vet percentage is om een sixpack te trainen en welke voeding eventueel goed of slecht is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
hier kun je veel info vinden: http://www.precisionnutrition.com/cost-of-getting-lean
Ritsuka
7 jaar geleden
Wat is je huidige vetpercentage, weet je dat?
en wat doe je nu aan training?
specifieke sixpack training bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@ritsuka mijn vetpercentage is nu ongeveer 16% ik doe nu vooral cardio en E-gym.
Ritsuka
7 jaar geleden
wat is e-gym?
het is wel aan te raden om krachttraining te doen, zodat je meer spiermassa op kan bouwen.
En voor vetpercentage verlagen is vooral je voeding erg belangrijk, daar vertel je niks over.
Ritsuka
7 jaar geleden
hoe is je vetpercentage trouwens gemeten? met body calipers?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
E-gym is (ook) krachttraining met toestellen.
Minimaal 3x per week buikspier krachttraining doen.
In verhouding weinig koolhydraten en dus veel vet en eiwitten eten. Koolhydraten hebben extra invloed op buikvet.
Ritsuka
7 jaar geleden
https://personalbodyplan.com/blog/post/zo-krijg-je-zichtbare-buikspieren-en-lijntjes,5034
https://personalbodyplan.com/blog/post/stop-met-het-buikspierkwartiertje,5031

Antwoorden (1)

onder de 10%. veel eiwitten, als je begint te trainen zou ik beginnen om boven 10% buikvet te zitten, zo kan je rapper spieropbouw maken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
je kunt niet echt een vast vetpercentage noemen, dit verschilt of je man of vrouw bent, en op welke plek van je lijf je voornamelijk het vet vasthoud. Waarom bouw je volgens jou sneller spieren op als je boven 10% vetpercentage zit?