Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werken inloopbaden ook echt?

Werken inloopbaden ook echt ? of is het een soort oplichting van onwetende bejaarden? gaat het niet lekken op ten duur?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nadat u het deurtje, met het speciale rubber achter u heeft gesloten laat u het bad vollopen. In de tussentijd wast u uw haar en zeept u uw lichaam in. Daarna kan het echte genieten beginnen. Het speciale rubber zorgt voor een waterdichte afsluiting van het bad. Omdat de deur naar binnen open gaat wordt de deur door het water tegen de sluiting aan gedrukt.

Misschien dat het op den duur gaat lekken,
op den duur de rubbers vervangen moeten worden,
maar ja, op den duur ga je toch ook dood.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zul je dan weinig last van hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het met lekken wel mee valt. Wasmachines lekken ook niet zo vlug door de deur heen. Zelfde idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel roepiroepi maar "op den duur" gaan
ook die stuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn ervaring duurt het heel wat langer voor die deur gaat lekken dan dat de rest van de wasmachine te leven heeft. Ergens lijkt me dat ook opgaan voor inloop baden en hun beoogde doelgroep. Zelfs als het een keer gaat lekken als het niet vlug zijn dat het niet verholpen kan worden door een rubber te vervangen.

Andere antwoorden (6)

Het zou knap stom zijn als dat soort dingen niet degelijk worden gemaakt. Ze zullen echt wel goed zijn, want goedkoop zijn ze niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zullen echt wel aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen. En zullen in mijn ogen ook niet snel gaan lekken bij gebruik waar ze voor bedoeld zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou op den duur kunnen gaan lekken dat is een ding wat zeker is. De constructie verraad echter wel dat er goed over is nagedacht. Dit soort toepassingen is doorgaans erg betrouwbaar.
Dergelijke manieren worden ook wel in de industrie en off-shore toegepast. In ditgeval door de waterdruk zal een eventuele opening automatisch worden gedicht en lekkage tot een minimum beperkt. Wanneer de lekkage wordt geconstateert zal rnog ruim voldoende tijd zijn maatregelen te treffen alvorens er een onwerkbare situatie ontstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriendin heeft een inloopbad en het werkt perfect.
Het zit heel comfortabel en het lekt nooit.
Het blijft grappig en makkelijk dat je het kunt openen en er zo kunt instappen. Mocht je minder "soepel" worden dan is het wat mij betreft een aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nadeel lijkt mij dat je het toch eerst moet laten leeglopen voordat je er uit kan stappen?
ik denk dat het degelijke rubbers zijn die als je ze volgens fabrieksvoorschriften behandeld lang goed zullen blijven
na het baden de rubbers drogen en om de zoveel tijd de rubbers behandelen zodat ze soepel blijven en je hebt jarenlang plezier van je dure badkuip
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het werkt, maar er gaat véél meer water in dan in een gewoon bad en het water koelt ook sneller af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding