Hoe gedraagt een vrouw zich als ze zichzelf een bitch noemt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zijn dat vaak stoere vrouwen.

Het beste antwoord

Ongevoelig voor de gevoelens van een ander.Alleen maar bezig met :IK,IK,Ik.Egocentrisch!Bewust willen kwetsen,maling hebben aan het verdriet van een ander.Zoals Patricia Paay!Een croket (schrijf je dat zo?)uitdrukken op iemands hoofd om in de aandacht te staan.Mensen de grond intrappen.Ik vind haar een BITCH!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke plus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (15)

bitchie lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mijn bevindingen meestal offensief en aggressief om de schijn hoog te houden dat ze niet kwetsbaar is, of te voorkomen dat ze als eerste gekwetst wordt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens het principe: aanvallen is de beste verdediging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een houding van: my way or the highway
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk als een Engelstalige vrouwtjes hond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HAHAHAHA! Het is dat ik niveau 1 ben anders kreeg je een thumbs up. ;p
Kattig, verdedigend, krengerig, ontevreden, zeurderig.
Kortom, totaal niet blij met zichzelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemeen, hatelijk en tegenovergesteld van alles wat aardig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uit de hoogte
veeleisend
krengerig
verwacht dat iedereen doet wat ze zegt
bazig

Jezelf een bitch noemen lijkt mij meer een soort verdedigingsmechanisme voor iemand die eigenlijk niet lekker in haar vel zit. Deze persoon weet niet hoe je aardig moet doen, of op een normale manier vrienden moet maken, en dus is dit een manier om aandacht te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrouw zal nadat ze zichzelf een "bitch" heeft genoemd, doorgaans als een 'opgeluchte vrouw' verder door het leven gaan. Ook ik zeg wel eens tegen mijzelf "klootzak" maar pak dan de draad weer op en ga verder. Een vorm van zelfkritiek wat dan weer oplucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreselijk irritant!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwelijk,het is veel dames ingebakken om een beetje hekserig te zijn. Dat maakt het omgaan met hen juist zo spannend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
solliciteer jij naar een ritje op een bezem? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik val meer op de eigenares.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duhh... ok, ik bedoel ACHTEROP de bezem.. een lift dus.. pff :P:P
Tot nu toe zijn de antwoorden nogal naar de negatieve kant. Het wordt dan ook meestal omschreven als: Een Engels scheldwoord. Of het Engelse woord voor teef.

Zelf heb ik juist het gevoel dat het woord "bitch" geevolueerd is naar iets wat meer positiefs, wat minder ongunstig.

Ik zoek wat voorbeelden:
*Samen in het cafe breien.
http://www.stitchnbitch.nl/

*Skinny bitch, geen standaarddieetboek, maar een scherpe, humoristische aanval op het eten van rommel.

*Boek: Waarom mannen een bitch trouwen.
De ongunstige betekenis van het woord "bitch" is veranderd - het staat nu voor een sterke, pittige vrouw die lef heeft en weet wanneer ze dat moet gebruiken.

Dus als een vrouw zichzelf een bitch noemt,
gedraagt ze zich zelfverzekerd, zelfbewust, assertief en onafhankelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha, die min is vast van een "macho" mannetje!
als zelfvertrouwde vrouw die onafhankelijke besluiten kan nemen en daar anderen niet voor nodig heeft EN DIT LAAT MERKEN..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jezelf een bitch noemen?......Daar schuilt wel iets achter...Goed zelfbeeld :) maar meestal juist onzekerheid...
Dit is wel een snelle reactie op deze vraag....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand met voldoende zelfkennis en te weinig wil om daar wat aan te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze gedraagt zich a-sociaal en denkt dat ze heel wat is. Bang om gekwetst te worden, stelt zich agressief op. Betekent dus dat ze onzeker is. Zielig en jammer als je je zo presenteert.