Ik heb alleen jeukende bultjes op mijn buik, wat is het?

Ik heb allemaal jeukende bultjes op mijn buik,het ziet er niet zo vies uit,meer als muggenbulten maar het is alleen op mijn buik, en het is rood. Weet iemand wat dat is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K
Erna55
6 jaar geleden
Laat je huisarts ernaar kijken.

Antwoorden (2)

wat is daar nou vies aan...? je kan ren reactie hebben op voedsel...op textiel op wasproduct ...je kan windpokken hebben ene.
M a w bekijk hoe het verder gaat. als het erger wordt of steeds terug komt ga es langs bij de dokter. Een diagnose stellen via Goeie Vraag is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als het maar niet de "zona" is zoals bij ons bekend in Belgie. dat is een ontsteking die aan de uiteinde van een spier begint en die dan de ganse spier aanstast en die inderdaad heel veel jeuk geeft en rood van kleur is.
van zodra je merkt dat die op 2 plaatsen aan het begin einde van de spier begint en erger wordt zeker heel vlug een dokter raadplegen voordat het erger wordt. als het verder gaat zal je wel onmiddellijk besluiten om een dokter op te zoeken want dit wordt dan wel HEEL pijnlijk. laat ons hopen dat het dat niet is en alleen maar een allergie omdat ik het 2 keer voorgehad heb maar omdat ik er vroeg bij was viel alles nogal best mee.
mijn schoonzus, die kinesiste is heeft daar tijdens een aantal sessies stroom opgezet en zo de ontstekingen gestopt. van de ander keer weet ik niet meer hoe we dat toen opgelost hebben; misschien met medicatie

https://nl.medipedia.be/zona/news_zona-ziekte-pijn_466
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=7274

niet teveel schrikken als je dat allemaal leest haha