Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat vinden mensen nu leuk aan bijvoorbeeld voetbal?

Waarom kijken mensen graag naar sporten Zoals: Voetbal, korfbal en dergelijke

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

dat zat ik mij nou net ook af te vragen :) Ik heb echt geen idee. het zal wel weer iets met de evolutie te maken hebben :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het idee dat het voor mannen het invulling geven is aan oerintstincten... man gegen man. ik kan het niet anders verklaren waarom het zo serieus word genomen. bij volleybal krijgen we nooit een voorbeschouwing nabeschouwing en die vaak erg serieuze noot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En uiteindelijk is volleybal De sport! Voor mij was dat tenminste zo.
Cryofiel
13 jaar geleden
Basketbal is veel meer "man tegen man". En bij basketbal gebéúrt er tenminste iets! Bij voetbal heb ik continu het idee dat je continu zit te wachten omdat er iets zou kúnnen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ C ik bedoel meer dit http://www.youtube.com/watch?v=LWkuQsveaUA&feature=related je neem het iets te letterlijk, ik doel dus op de oerinstincten... jagen, vrouwlief beschermen en schreeuwen.
Om maar een ding: De strijd.....!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.de techniek
2.de spanning
3.de emotie
4.de harde strijd
5.liefde voor de sport
6.uit verveling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf geef ik er niets om , kijk er niet naar ! Voor mij lijkt het of de spelers afgoden zijn . Massa hypnose ! Maar belangrijk , ik gun ieder zijn hobby .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen heeft wel interesse in iets. Dat kan sport zijn, maar dat hoeft niet perse, het kan ook iets zijn als muziek, kunst etc.

Dat kunnen ze leuk vinden omdat ze het bijvoorbeeld 'mooi' vinden of leuk. Maar het belangrijkste is dat je er gelukkig van wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding