Ik denk dat je bedoeld met dit warme weer.
Troost je dat hebben de meeste mensen. Een combinatie van lusteloosheid en vermoeidheid. Die eetlust komt vanzelf weer terug.
Als je naar warme oorden kijkt daar eten de mensen in de avondkoelte, zo rond 8 uur. Is het zelfde fenomeen van in de hitte geen of weinig trek hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je liefdesverdriet of een dierbare verloren. Misschien ben je depressief of heb je bolimia of annorexia. Misschien komt het door de hitte. Denk er iedergeval aan, je kan een week zonder eten maar geen dag zonder drinken. Drink veel water. Sterkte en als het niet snel over is, zonder twijfel ff langs de huisarts. Die man/vrouw is er om jou te helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het franse gezegde "l'appétit vient en mangeant" , de eetlust komt terwijl men eet, is toepasselijk. als het warm is hebben de meeste mensen niet veel trek. maak iets klaar dat fris overkomt, iets zurig, iets wat je normaal graag lust, begin te eten met een lekker koel wijntje en hopelijk lukt het.