Waar om kan ik niet werken met 40 graden of meer

Hoi,ik ben verleden week naar ingolstadt in duitsland geweest om te gaan werken in de kassenbouw.Ik ben met de trein er heen geweest,10 uur in de trein,s,avonds aangekomen,en s,morgens gaan werken en het werd daar over de 40 graden tegen de 50 aan,en ik stond in de kas glas aan te geven 13 uur lang ,en echt hard gewerkt ,maar ik heb het maar 3 dagen vol gehouden omdat ik als enigste niet meer tegen die hitte kon,ik liep echt helemaal leeg en wist niet meer waar ik het zoeken moest,s,avonds in het hotel was het ook niet echt beter daar was het ook 30 graden dus niet gesapen,nou ben ik dus allemaal daarom na 3 dagen naar huis gegaan, en me collega,s hadden het ook heet maar niet zo als ik.ik heb me maatjes in de steek gelaten op het werk,zo voel ik dat,wat kan je daar nu tegen doen,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

je hebt een schuldgevoel omdat je je maatjes in de steek hebt gelaten !
daar kan je niets tegen doen je hebt zelf de beslissing genomen
niemand heeft je weggestuurd
als jij als enige niet tegen de warmte kon had je het misschien beter even in die groep kunnen gooien en daar een oplossing voor kunnen zoeken
misschien heb je iets te vroeg de handdoek in de ring gegooid
doordat je uitgeput was van de warmte maak je beslissingen die je nu parte spelen
bel anders en zoek een oplossing met hun
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, inderdaad, maak het bespreekbaar en er is niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en weer krijg ik een min van mijn min-naar
Ik geloof niet dat je jezelf iets kwalijk moet nemen want dit zijn best extreme omstandigheden. Oftewel een aanslag op je lichaam. Tegen 'leeglopen' helpt maar één ding: bijvullen. Dat moet je wel op de juiste manier doen, met water waarin 1,4 gram zout per liter opgelost is. Dat komt niet zo heel kritisch maar je moet echt datgene wat je uitzweet op die manier wel bijdrinken om te blijven functioneren. Doe je dat niet dan ga je je belabberd voelen en in het vervolg kun je allerlei uitvalsverschijnselen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt je grens van het verdraagzame bereikt ,en dan houd het op ! Nu loop je met het gevoel je collega's in de steek gelaten te hebben , maar je hebt je best gedaan , en je moet eerst aan je zelf denken ! Daar hoef je je niet voor te schamen dat je niet goed kunt functioneren met die extreme warmte , ik kan hier zelf ook niet tegen , en had geheid het zelfde gedaan ., want anders sloop je jezelf , en daar zit niemand op te wachten !