als de kaalheid komt door ouderdom dan is de kans heel klein
komt het door bijvoorbeeld chemokuur dan komt het weer terug maar zal niet meer de dichtheid/dikte hebben van voorheen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het testosteron van de oudere man daalt, dan kan het zijn dat enige haren die testosteron-gevoelig zijn EN deze testosteron episode overleefd hebben, daarna weer gaan groeien. Dat aantal haren is echter doorgaans maar bitter weinig, maar het gebeurt wel....
Het lijkt dan of deze harren weer spontaan beginnen te groeien, maar eigenlijk komen ze uit de "testosteron-winterslaap", zou je kunnen zeggen.
Deze info komt van een Thaise arts die haartransplantaties doet en mij dit in een uitvoerig onderhoud vertelde.