Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom lig ik elke nacht om dezelfde tijd wakker?

Sinds ik op een nacht wakker ben geworden en iemand hoorde fluisteren: 'Nee, nee, nee', word ik elke nacht wakker.. Waar kan het mee te maken hebben? Dat ik bang ben ofzo? Want ik ben wel heel erg geschrokken. Ik word elke nacht rond 3.00 wakker..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat je gedroomd hebt dat iemand dit zei. Dromen kunnen soms erg echt lijken. Of misschien heb je dit zelf wel hardop in je slaap gezegt en ben je daardoor wakker geworden.
Omdat je zo geschrokken bent en bang bent word je nu onbewust telkens op hetzelfde tijdstip wakker.

Probeer er een logische verklaring in te zien en niets griezeligs waardoor je elke dag al met het idee gaat slapen dat je toch wel weer wakker zal worden. Want dan word je dat ook.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik wordt elke nacht om 1.30 uur wakker. So what? Ik drink een slokje en ga even plassen. Daarna slaap ik weer als een os.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding