Waarom lig ik elke nacht om dezelfde tijd wakker?

Sinds ik op een nacht wakker ben geworden en iemand hoorde fluisteren: 'Nee, nee, nee', word ik elke nacht wakker.. Waar kan het mee te maken hebben? Dat ik bang ben ofzo? Want ik ben wel heel erg geschrokken. Ik word elke nacht rond 3.00 wakker..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat je gedroomd hebt dat iemand dit zei. Dromen kunnen soms erg echt lijken. Of misschien heb je dit zelf wel hardop in je slaap gezegt en ben je daardoor wakker geworden.
Omdat je zo geschrokken bent en bang bent word je nu onbewust telkens op hetzelfde tijdstip wakker.

Probeer er een logische verklaring in te zien en niets griezeligs waardoor je elke dag al met het idee gaat slapen dat je toch wel weer wakker zal worden. Want dan word je dat ook.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik wordt elke nacht om 1.30 uur wakker. So what? Ik drink een slokje en ga even plassen. Daarna slaap ik weer als een os.