Welke shampoo merk is nou de beste ?

Ik heb door de jaren heen zoveel verschillende shampoo´s gebruikt maar ik blijf droog haar houden. Ook hetzelfde verhaal met de conditioners.... Welke shampoo en conditioner is nou goed voor kastanjebruin geverfd haar?

Ik gebruik nu Syoss shampoo en conditioner voor gekleurd haar maar ik merk niet echt verschil met vorige shampoo´s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Elk haar reageert anders op bepaalde shampoo en conditioners. Wanneer je dus veel verschillende merken probeert, zul je vanzelf merken welk merk voor jouw haar het beste is. Een tip is om eens bij een kappershandel te gaan kijken. De shampoo en conditioners die ze daar verkopen zijn welliswaar duurder maar zullen je haar ook een stuk beter hydrateren. Zelf heb ik ook een hele tijd hetzelfde probleem gehad. Ik gebruik nu alles van het merk Nexxus. Ook verkrijgbaar bij de kapperhandel (en internet, stuk goedkoper!). Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

persoonlijk vind ik shampoo"s en conditioners van andrelon het beste.
ik heb ook heel vaak andere merken geprobeerd maar andrelon voelt toch het lekkerst aan bij mij
13 jaar geleden
Mijn dochter, kapster, werkt met Sebastian.. is betaalbaar en voor elk haartype en elke haarkleur te verkrijgen..wel alleen bij een goede kapperszaak of groothandel te koop..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gemiddelde shampoo van dit merk kost rond de twintig euro. Niet echt betaalbaar voor iedereen, lijkt me. Maar wel een goed merk!
Als je last van droog haar hebt, gebruik je wellicht te vaak shampoo? Het beste kun je een aantal maal met water spoelen, en 2x per week ofzo met shampoo wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik je zou willen aanraden is zo min mogelijk wassen met shampoo, het liefst maar 1-2 x per week en ipv op zoek gaan naar een speciale shampoo investeren in een kuurtje voor je haar, ik vind die van guhl heel goed (zijn kleine capsules, zoals een wat grote levertraan pil, ca 12 stuks in een doos je voor va 6 euro). moet je na het wassen opendraaien/knippen en één door je haar doen en niet uitspoelen. Volgens mij wordt daar het meest pluizige haar nog zacht van. Ik heb nu een variant van het Kruitvat staan (maar nog niet geprobeerd)
amigo
13 jaar geleden
Groene zeep !was ik altijd mijn haar mee ..dat maakt je haar goed schoon .dat heb ik van een oude dame die 103 jaar is geworden en altijd groene zeep gebruikte en een dikke bos haar had op haar leeftijd .ik gebruik dat nu al een jaar of 10 en koop niks anders meer .. ik zou zeggen probeer eens ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke shampoo en conditioner goed werkt, verschilt per persoon. Ik vind zelf de Jungle conditioner van het merk Lush heel goed werken voor mijn droge haren, als ik het even laat intrekken zijn ze echt niet droog meer (maar ook niet zo vies hangerig). Maar iemand anders zal een ander merk weer het beste vinden...