Waarom kun je een minnetje niet meer omzetten naar plusje of andersom?

Soms geeft iemand heel snel een kort antwoord die niet het juiste antwoord lijkt te zijn.

Dan kun je een minnetje geven omdat het antwoord onvoldoende is.

Als echter de antwoorder zijn antwoord uitbreidt met meer informatie en wel het goede antwoord geeft dan kun je deze niet meer een plusje geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeievraag,
Ook nog eens een verbeterpunt

Het beste antwoord

Je kunt wel je minnetje omzetten in een plusje of andersom, maar dat moet je binnen één minuut doen. Daarna gaat dat niet meer. Dat is meer zo bedacht voor vergissingen.
Antwoorden moeten in essentie de eerste keer natuurlijk goed worden gegeven. Als het antwoord voor uitbreiding in jou ogen niet goed is, en je 'beloont' dat met een minnetje dan dat niet omkeerbaar.
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

binnen een aantal seconden gaat het wel..maar niet meer na een aantal minuten,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We weten allemaal dat Big Brother is whaching us.
En weg was mijn reactie.
Van mij toch een plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
watching bedoel ik.