zo kan je zien we er vaak actief is en wie niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarom heb jij dus maar 1 punt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je?
voor het spelelelement.
en zodat mensen ook echt vragen gaan beantwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor het competitie-element.
dat zet mensen er toe aan te proberen goeie antwoorden te geven.
Rieneke1
13 jaar geleden
het motiveert mensen op de site terug te komen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een motivatie om door te gaan en om zo goed mogelijke antwoorden te geven .
Bijna iedereen heeft toch liever een duimpje omhoog en een puntje erbij dan een duimpje omlaag voor een slecht antwoord .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord teun
alleen jammer dat je ook ooit een minduim krijgt bij een goed antwoord
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar heb je gelijk in werk .
Omdat het mensDOM zeer gecharmeerd is op punten.
Het begint al op de onderbouw van onze basisschool met stickertjes als er wordt gepresteerd......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De puntentelling is een erg goed voordeel want je zou blij zijn in je leven om toch iets nuttigs te doen vooral als je zit te niksen kan je beter andermans vragen beantwoorden en antwoorden van anderen lezen daar word je alleen maar wijzer van en je krijgt er ook nog Punten voor! men streeft altijd naar hogere takken en probeert beter zijn dan anderen. Daardoor streven ze ook naar meer punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mensen zichzelf zo verschrikkelijk graag willen bewijzen. En omdat ze altijd zo gefixeerd moeten zijn op cijfertjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo krijgen mensen antwoordden op hun vragen, moest je geen punten krijgen als je een antwoord zet,denk ik dat er niet zoveel mensen hun best doen om een goede antwoord te geven.
Zo ga je geen nutteloze vragen stellen, als je weet dat er -3 punten van je punten weg gaan.En als je onder een bepaalde cijfer zit ,kun je helemaal geen vragen meer stellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen vinden het dan leuk dat ze de 'beste' kunnen zijn door 1e te staan met meest behaalde punten...

Door hogere punten te halen moeten ze antwoorden op andermans vragen en daar help je ook heel veel mensen mee! (O_o)

En als volgt gaan de mensen heel veel deze site gebruiken en dat is juist wat de makers van deze site willen! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen kunnen (zoals je waarschijnlijk al gezien hebt) je vraag markeren als 'goeie vraag' en een duimpje omhoog enzo, dit zorgt ervoor dat mensen echt moeite willen doen voor hun antwoord.