Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaan er punten af als ikzelf een vraag sluit waar nog geen antwoord op gegeven is?

Ik had telaat gezien dat er een flinke spelfoudt in mijn vraag stond en heb deze dus gesloten. Dit koste me dus 3 punten. Why? Why!? :"(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
83

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan de vraag ook bewerken, en er gewoon onder zetten

"Spelfoudtdt moet spelfout zijn", niemand die er nog iets over zegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe ik..al denk ik dat ik mede door vermoeidheid dan wel aan de gang kan blijven.. :)
Thanx

Andere antwoorden (5)

Zodat mensen heel goed na gaan denken, voordat ze een vraag stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je op GV niet vrijblijvend opereert. Fouten worden ongenadig afgestraft.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zodat ze niet alleen over de vraag nadenken voor ze hem stellen, maar er ook nog eens op letten dat de vraag zo mogelijk zonder fouten gesteld gaat worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de richtlijnen staat niets over spelfouten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als we alle vragen met tik-, spel- en stijlfouten zouden verwijderen, houden we er niet heel veel over...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en als dat dan de reden niet is, waarom werd de vraag met de spelfout dan verwijderd? ga maar weer lekker verder minnen mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat Guuske deze vraag zelf verwijderd heeft...
Daarom zul je bij onbekende worden ook zo'n venstertje in beeld krijgen met een spellingscontrole van GV (als je bij je instellingen 'Spellingchecker' wel op 'aan' hebt staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de vraag zelf gesloten hebt, dan zou je juist je drie punten terug moeten krijgen.
Als je een vraag stelt kost het je drie punten, als je hem sluit krijg je hem weer terug.

Ik vermoed echter dat jij je vraag niet gesloten hebt, maar verwijdert en dan krijg je de punten voor het stellen van de vraag niet terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding