Hoe kan het dat ik mijn punten kwijt raak? Raak je punten kwijt als je vragen stelt?

ik had 35 punten en ik verwijderde mijn vraag en ik kreeg er 3 bij. 38 dus
Daarna heb ik weer een vraag gesteld. Toen raakte ik 3 punten weer kwijt.
Hoort dat zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Als je een vraag stelt worden er 3 puntern afgetrokken, die je er weer terugkrijgt als je vraag is gesloten.

Toegevoegd na 1 minuut:
In het Nederlands: als je een vraag stelt worden er 3 punten afgetrokken, die je weer terugkrijgt als je vraag is gesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke vraag kost je 3 punten. Bij verwijdering nog eens 5 punten aftrek.
Bij correct sluiten van de vraag krijg je de drie punten weer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kost 3 punten. Die krijg je terug als je de vraag weer sluit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een vraag stelt, dan kost je dit 3 punten. Als je een vraag vervolgens weer sluit dan krijg je je 3 punten terug.

Als het systeem je vraag gesloten heeft, dan kun je je 3 punten terugkrijgen, door een beste antwoord te kiezen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als je een vraag verwijderd, krijg je er geen punten bij, of bedoel sluit? Het verliezen van punten bij het stellen, is temporeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
per vraag je stelt gaa, er drie punten op als je ze sluit heb je ze terug of als je een goe antwoor zet krijg je ook punten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dit eens doorleest, weet je alles op dit gebied: http://www.goeievraag.nl/help/punten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ikbenmartino zegt is dat die een vraag verwijderd
heeft en 3 punten bij kreeg.
dat heb ik niet meegemaakt
er gingen juist 3 punten af.