kun je soms niet beter even wachten tot morgen , voordat je een vraag stelt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms wel.
Soms niet.
Soms maakt het niet uit.
Met "soms" kun je alle kanten uit.
Soms is heel nietszeggend namelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmmm haha wijze woord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is net zoals bij boos worden,eerst tot 10 tellen.

Antwoorden (9)

Soms wel ja, aan het eind van de middag, begin van de avond is het hier druk en kun je meer antwoorden verwachten. Daar staat tegenover, dat je om deze tijd meestal serieuzere antwoorden krijgt.
13 jaar geleden
Ja, dat geldt ook wel voor een overhaaste emailbericht of reactie. Daarom geef ik antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan. Als je vraag heel dringend is, zou ik 'm gewoon meteen stellen en dan zie je in de loop van de dag wel wat er allemaal aan antwoorden binnenkomt. Maar als het een vraag is die voortkomt uit ongenoegen omdat je bijvoorbeeld aangeschoten bent of onder invloed van iets anders, dan kun je beter even wachten...;-)

Hetzelfde geldt overigens vooral voor het geven van antwoorden. Die zijn meestal minder dringend, maar soms erg dwingend...;-) Dan is een nachtje erover slapen vaak beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rond 24.00 uur een vraag stelt dan krijg je niet zoveel antwoorden en reacties als je de vraag rond 12.00 uur stelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet altijd.
En goeie vraag daar krijg je vaak,na een paar dagen nog een antwoord op.
Vooral als het een vraag is waarop meerdere antwoorden mogelijk zijn.
Verder zijn er toch nog veel mensen die s,nachts op GV zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor. Als je hem meteen stelt staat hij er gewoon. Er zijn altijd mensen online en er zijn mensen die specifiek vragen van de laatste uren nalopen. Dus een antworod krijg je wel als het een goede vraag is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms stel je een vraag waarvan je zelf op het antwoord had kunnen komen. In dat geval kun je er soms beter een nachtje over slapen en 's ochtends wakker worden met het gevoel van: "Eureka.... ik heb het".

Als je een vraag stelt op GV en je wilt snel veel antwoorden moet je hem voornamelijk tussen 17.00 - 22.00 stellen, dan zijn de meeste mensen online. Maar er zijn zat gebruikers die de vragen sorteren op categorie, en die dus ook oudere vragen nalopen. Dan kan het leuk zijn om 's avonds laat een vraag te stellen en de volgende dag tot de ontdekking komen dat er een paar misschien wel hele goede antwoorden op zijn gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd goed voordat je de vraag stelt, dat je jezelf even afvraagt wat voor impact je vraag kan hebben.
Dus de vraag even bijschaven en bewerken, en hem dan stellen, dan kan morgen beter zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je hem ook stelt, GV is en blijft een zeer vluchtig medium. Persoonlijk ga ik elke ochten (nou ja, ochtend ) als ik achter de laptop kruip, meestal terug tot waar ik de vorige avond ben gebleven om zodoende geen vraag te missen. Maar ik geloof niet dat iedereen zo veel geduld kan opbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook heeft niet iedereen tijd om 's ochtends al achter de computer te kruipen of alle vragen te bekijken :-)
gaan werken bv.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eenmaal 75 bent, hoeft dat niet meer...