Kan je een + op je antwoord veranderen in een min of weggaan?

Ik had laatst een + op mijn antwoord, maar toen ik de volgende dag keek, stond er een min.
Ik weet dat je bijvoorbeeld ook een + én een - op je antwoord kan hebben, maar dat was bij mij niet het geval.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als iemand een plusje geeft, heeft hij nog heel even de tijd om dat weer om te zetten naar een min. Andersom kan ook, natuurlijk!
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, dat klopt :)
Gelukkig maar, anders had je nu een minnetje erbij
sterredag
13 jaar geleden
En dit is idd het juiste antwoord + :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het klopt! Dat is ook een manier om aan plusjes te komen. :-)
amigo
13 jaar geleden
het is niet waar!!!!
ik heb het ook geprobeerd, dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mion: het is wel waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het bij je antwoord geprobeerd, en het klopt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed dat ik nu weet ik gaf laatst iemand per ongeluk een min had ik t toen maar gweten het antwoord was gewoon goed er stonden ook snel een paar plussen bij (gelukkig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een hele grote familie, die allemaal op GV ronddolen, dus ik barst van de plusjes!! Waar of niet waar?

Andere antwoorden (2)

Je kan er een min bij hebben gekregen, maar je verworven plusje kan niet zomaar verdwijnen. Eens gegeven blijft gegeven.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan dat je een bewonderaar had die ineens héél veel plussen aan jou aan het uitdelen was. Het systeem herkent dat als mogelijk misbruik, blokkeert de duimpjes van degene die onevenredig veel plust of mint, en maakt de bewuste plussen of minnen ongedaan.

De min kwam dan gewoon van een anonieme minnaar.