Als een vraag als eens gesteld is en er geen bevredigend antwoord op is gegeven zou je die dan op een later tijdstip nog eens moeten mogen stellen ?

Er zijn dan als het goed is nieuwe mensen met misschien nieuwe, betere antwoorden.

Toegevoegd na 1 dag:
En waarom wordt een vraag dan verwijdert door het moderator team ?
En wordt een bezwaar eenvoudig afgedaan met "de vraag is al eerder gesteld"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja ik zou hem over een paar weken gewoon weer stellen nieuwe gebruikers die het dan wel weten misschien
13 jaar geleden
dat mag maar dan moet je de eerdere vraag verwijderen
anders heb je kans dat je vraag de 2de keer verwijderd wordt omdat hij al eens gesteld is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok maar als die vraag niet door mijzelf gesteld is, wat dan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan heb je kans dat jou vraag verwijderd wordt
of je moet een mail sturen naar de mods waarin je uitlegt waarom je hem nog eens stelt en vragen of ze accoord gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou schijnbaar is dat dus niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dan is het jammer maar helaas dan nkunnen wij er ook niets aan veranderen
Ja dat kan ook wel (ik zou er wel bij vermelden dat op de vorige vraag geen bevredigend antwoord is gekomen).

Toegevoegd na 1 dag:
Als een mod eenmaal negatief heeft beslist moet je echt heel goede argumenten hebben om die beslissing terug te draaien (mods zijn ook maar gewone mensen en terugdraaien is altijd een beetje gezichtsverlies).
Geef je argumenten dus altijd van te voren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want vaak krijg je na het eerste uur helemaal geen antwoorden meer.