Hoe moet ik een vraag stellen die te lang is?

Ik heb een zee dringende vraag, maar mijn vraag is meer dan 1500 tekens lang, hoe kan ik hem toch stellen. Korter is op geen een manier mogelijk omdat er een hele uitgebreide vraag gaat dat te maken heeft met een juridische kwestie.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ok, dankjewel voor de tip van het advocaten prikbord, ik heb de vraag daar geplaatst. En ik heb hier een vraag geplaatst met een verwijzing naar het prikbord, hopelijk kunnen jullie daar kijken en mij met deze vraag helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

probeer de kern kort in de vraag te verpakken, hoe moeilijk ook.
geef de rest van de info in de toelichting die je op je vraag kan geven.
Rieneke1
13 jaar geleden
De eerste 1500 tekens gewoon bij je vraag zetten en de rest verdelen in reacties op je eigen vraag.

En dan bij de beschrijving van je vraag even in het begin neerzetten van dat je verder moet lezen bij de reacties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijvoorbeeld stellen als:

Wie heeft goed advies voor deze juridische kwestie?
Zie toelichting.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je een samenvatting moet maken van je vraag, en dan op basis van die samenvatting je vraag te formuleren