is goeie vraag s nachts gesloten?

Ik ben ziek & ik kon niet slapen, Ik probeerde op GV te komen maar dat lukte niet.
Nu ik er op kan zie'k dat 'k 2uur geleden punten heb gekregen omdat 'k me heb aangemeld. Maar ik kon er niet op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik geloof niet dat goeievraag 's nachts sluit. Maar er kunnen wel andere oorzaken zijn. Veel internetproviders plegen 's nachts onderhoud, zodat de verbinding wel eens wat minder zou kunnen zijn.
Veel sterkte met je ziekte trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar, zwaar klinkt toch niet fijn....lijkt mij :P
dus toch beterschap. @virgilio, antwoord klopt idd. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He jak, vervelend.....beterschap.

Andere antwoorden (2)

Nee goeie vraag is Niet s nachts Gesloten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig niet heeft me laatst al een keer door een slapeloze nacht geholpen!