waarom blijft mijn afbeeldingplaatje zo zoeken of draaiend cirkeltje zien? Zien jullie mijn afbeelding wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja hoor ik zie hem wel:) vernieuw eens je pagina met F5 dat wil wel helpen:)
Mvg.

Toegevoegd na 58 seconden:
anders CTRL + F5 :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit had ik ook toen ik mijn plaatje opgeladen had.
Toen ik weer opnieuw had ingelogd was het "probleem" voorbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie je hoofd ... volgens mij is dat je 'oude' plaatje nog? Het duurt een hele tijd voordat je nieuwe avatar te zien is. Bij mij duurt dat soms een dag! Ik kwam er 2 dagen geleden achter dat het na 12 uur 's nachts opnieuw werd ingesteld! Dus ......... tip: als je niet gillend gek wilt worden van die draaiende streepjes is mijn advies zo laat mogelijk je avatar aanpassen, computer uitzetten en de volgende dag is je nieuwe avatar zichtbaar en heb je rustig computerbeeld! :)!

Ik heb het idee dat het een 'beveiliging' is ... net of je niet de hele dag door je avatar mag aanpassen...(?)
13 jaar geleden
je afbeelding is te zien, vaak gaat t niet in een keer of duurt t lang voordat hij het oplaad
gebruik dan ctrl en f5 samen te gelijk indrukken dan komt t plaatje ineens ...