een gesloten vraag ongedaan maken ?

ik had een vraag gesteld en wilde een reactie geven op een antwoord
en klikte per ongeluk vraag definitief sluiten aan
kan dit direct erna nog ongedaan gemaakt worden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je zou contact kunnen opemen met de beheerders en vragen of de gesloten vraag ongedaan gemaakt kan worden.
Ik geef je echter niet veel kans.
Een andere manier is er niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas, dat is niet meer mogelijk.

Je kan eventueel de antwoordgever een persoonlijk bericht sturen via zijn/haar profielpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je wel kan doen is je vraag verwijderen en opnieuw je vraag stellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik voorgaande antwoorden lees begrijp ik dat de enige oplossing is om de vraag opnieuw te stellen.
Iets anders formuleren en eventueel aangeven dat je de vraag al eerder gesteld hebt en deze per ongeluk gesloten hebt. Als je dan ook aangeeft wanneer je de vorige vraag gesteld hebt kan iedereen die vraag opzoeken en bekijken wat er al geantwoord is.
Als het alleen om die reactie gaat kun je alsnog een PB sturen naar degene.