De site wil graag dat de vragen met een 'beste antwoord' worden afgesloten. Anders krijg je allemaal vragen waar alleen een reeks met antwoorden bij staan, maar er geen beoordeling is welk antwoord nu de vraag het beste beantwoord. Daarom krijg je bij het zelf sluiten van de vraag de 3 punten terug, weke je eerst hebt 'uitgegeven' bij het stellen van de vraag. Hoewel dit niet garandeert dat de vraag een beste antwoord krijgt, stimuleert het wel om hier over na te denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het stellen van de vraag heeft je 3 punten gekost, die je weer terugkrijgt bij sluiten van de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het stellen van vragen bij GV rust een soort statiegeld of statiepunten zoals je wilt. In principe kost je dat dus geen punten. Behalve als de vraag stuk 'valt' (verwijderd wordt), dan ben je jouw investering kwijt.....