waarom laten mensen hun vraag open staan als er al GOED antwoord is gegeven?

waarom sluiten de mensen hun vraag niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom andere mensen hun vraag open laten staan weet ik niet. Maar ik laat mijn vraag open staan omdat ik geen enkele optie zie, op de site van Goeie Vraag, waarmee ik de vraag kan sluiten.

Het beste antwoord

In sommige gevallen komt er nog een beter antwoord; Een goed antwoord moet niet het beste antwoord zijn.

Tevens zijn er mensen die een vraag stellen en pas na een paar dagen kijken wat de antwoorden zijn. Die merken niet eerder dat er een goed antwoord staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gewoon, vergeten de vraag te sluiten als er geen nieuwe antwoorden meer komen (en je dus geen mail meer krijgt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed antwoord hoeft nog niet het beste antwoord te zijn. Op simpele vragen zoals hoeveel is 2x2, wel natuurlijk. Maar op ervaringsvragen, meningsvragen zijn er altijd meerdere invalshoeken en daarmee meerdere hele goede vragen. Het is zonde om de vraag te sluiten terwijl je meerdere invalshoeken nog kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er veel goede antwoorden staan, hoeft dat nog niet het beste antw. te zijn. Ook omdat er dan nog meer informatie aan kan worden toegevoegd door andere mensen, waardoor je antwoord nog completer wordt

Toegevoegd na 1 minuut:
he, mijn 1ste zin is bijna hetzelfde als die hierboven.
sorry