Waar vinden we deze burgt ?

inderdaad een spelfoutje: burght (of kasteel mag wat mij betreft ook)

Ook hier kostte het jullie weer de nodige zweetdruppels. Deze burght vinden we inderdaad op Duist grondgebied, het is inderdaad de burght Bad Bentheim. Felicitatie's voor de expert op het gebied van burghten en kastelen: C4th.

Misschien is het nog leuk om te melden hoe deze foto is genomen ? Deze foto is genomen vanuit een hete lucht ballon. In 2007 was ik samen met mijn vrouw te gast op het twente ballooning in Oldenzaal. Een jaarlijks terugkerend ballonnen spektakel. We waren uitgenodigd door een snel bedrijf (tuut tuut) Die hielden ook een loterij waarbij je een ballontocht kon winnen. Je snapt al wie er een prijsje in die loterij won: Marcel71. Voor het eerst van mijn leven in een hete lucht ballon gevaren. Een geweldige ervaring !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij Duitsland. Momentje, precieze locatie volgt hopelijk binnen een kwartier

Toegevoegd op 06-06-2009 01:39:27
Man.. dit ligt bijna in mijn achtertuin.. moet ik hier nu zo lang naar zoeken....

Ik hou het op het kasteel in Bad Bentheim !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehh time is up ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaja... weet opeens eigenlijk niet zeker meer of het duitsland is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de reden dat ik teveel kastelen ken is dat ik voor een eerdere vraag van jou zonder overdrijven zo'n uur of 5 kasteelplaatjes heb lopen bekijken... vooral omdat ik dat kasteel ook echt wil bezoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, time's up.. ik geef het voorlopig even op. Moet nog een projectje afmaken.

Andere antwoorden (6)

lijkt mij ergens in engeland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan Engeland zijn maar Vlaanderen en Frankrijk hebben ook nog dit soort burchten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook in oostenrijk zijn, ik ben ooit eens bij zon soort burcht geweest in Oostenrijk, dat heet Hochosterwitz, ik heb gegoogled op die naam en ik weet het niet zeker of dat plaatje het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk Luxemburg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Marcel71;

Het lijkt wat op het Schloss Montabaur in het Duitsche Westerwald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me dat het ergens in Engeland, Belgie of Duitsland is. Vaag komt het me ook bekend voor.
Kun je niet noch een hint geven?