nee, je kan maar een keer antwoord geven op een bepaalde vraag.
wel kan je later je antwoord nog bewerken, of er een reactie aan toevoegen.
ook kan je je antwoord verwijderen, en een nieuw antwoord plaatsen.
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het mag wel, maar het kan niet.
Wel kun je meerdere antwoorden in één antwoord combineren, of later nog iets toevoegen.

Ook kun je voor eén echt antwoord kiezen, en andere ideeen / ingevingen geven als reactie (op de vraag, op je eigen antwoord of bij het antwoord van een ander).

Al met al kun je je ei wel kwijt, maar je kunt er maar één keer een punt mee scoren. Tenzij je veel duimpjes en het beste antwoord krijgt natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Je kan gewoon op bewerken klikken en dan iets toevoegen!