Ja, de afgelopen weken komt het vaker voor.
Maar op het moment dat er geen openstaande vragen zijn, besta jij ook niet meer (ga maar naar je eigen profiel, grote kans dat je rond die tijd de melding krijgt: Pagina niet gevonden.

Ze zijn bij GV bezig met grote onderhoudswerkzaamheden. Dat resulteert dus af en toe in bovengenoemd gedrag.

Echt helemaal geen openstaande vragen? Dat is waarschijnlijk enkele seconden na oprichting/opening van de site voor het eerst en voor het laatst gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik heb wel eens de melding gehad dat er helemaal geen vragen op de site stonden. Net of alles weggegooid was. Dit is volgens mij gewoon een foutje van de server. Paar keer refreshen helpt vaak wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mensen hebben zoveel vragen, die worden constant gesteld. Zal nog wel even duren voor er geen vragen meer zijn (ik denk nooit).
Kimath
13 jaar geleden
Sinds ik hier ben heb ik het nog nooit meegemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij gebeurt het elke dag rond 12 uur, zowel bij de overgang van de morgen naar de middag als bij de overgang van de avond naar de nacht. Vermoedelijk heeft het te maken met het updaten van de site. Niet alleen krijg je dan een minuut of wat melding dat er geen openstaande vragen zouden zijn, maar ook lijkt je eigen gebruikersprofiel diezelfde tijd verdwenen.
Amadea
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ja, dat heb ik ook gemerkt, dan was ik ineens even uitgelogd.
Kimath
13 jaar geleden
Daar heb ik een Firefox addon voor, die onthoud wat ik invul op forums en formulieren enzo. Als iets ineens weg is, kan ik het met rechtermuisknop -> restore weer terug zetten.
Ja, ik krijg die melding ook zo af en toe.

Maar ik ben van het type:
Geloof niet alles wat je leest! :-))

Het is gewoon een foutje, want na een (paar) klik(ken) zijn ze er weer volop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is geen foutje, maar een slordigheid van het programmervolk. De ON ERROR... verwijst altijd of vaak naar dezelfde error procedure.

Toegevoegd na 26 seconden:
Ik had het vandaag ook weer een paar keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag rond 12 uur en 0.00 uur. Dan is je eigen profiel ook ineens even niet-bestaand en alle vragen zijn weg.
Even later is het weer in orde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Dat is 17 minuten geleden al door mij als antwoord gegeven.
Amadea
13 jaar geleden
Maar de minduim is niet van mij afkomstig!
Ik krijg deze melding vrij regelematig. Volgens mij plegen ze dan gewoon onderhoud aan de site. Het duurt meestal maar een paar minuten.