Hoe krijgen iphone app gebruikers van goeievraag reacties op vragen door?

Zijn de reacties daar ook gelinkt aan email? Of zijn ze meteer weg als de vraag verwijdert wordt? Is dit anders dan met een internet GV account?
Bij veel vragen geeft ik de tip om de richtlijnen te lezen, maar vaak is de vraag binnen seconden weg. Is het nutteloos dat ik deze suggesties plaats als de vraag weg gehaald wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik gebruik ook wel eens de app. in die app heb je een soort menubalk staat met: home, stel vraag, notificaties, mijn V&A, instellingen.
en als iemand reageert op jou vraag of een antwoord geeft, komt dat bij je notificaties te staan. bij mij is 1 vraag verwijderd omdat die recent al gesteld was. toen kreeg ik een mail met de reden. of dat bij elke verwijdering is weet ik niet.

als je daar een vraag wil stellen of reactie wil geven, moet je eerst een account aanmaken. om dat te doen moet je iig je email adres invullen. (zo heb ik het begrepen)
ik hoop dat je een beetje antwoord hebt